todeloo på er!

Hej hej!!


sitter och svär lite för mig själv här hemma för att jag var nere och tittade om tvättmaskinen var ledig idag vilket den inte var.. var nere igår med och då var den upptagen med.. var nere igår och skrev en lapp att de gärna får säga till när dem är färdiga...

behöver verkligen tvätta.. det är lite dåligt vi bor inte så många i huset här men vi har inget schema eller så om när man kan tvätta utan man tvättar när det är ledigt..

nej tänkte göra mig nått att äta och fixa iordning lite här hemma .. nu har det blivit välldigt mycket grejer samlade i hallen igen... usch vi måste verkligen ta bort massa saker!  skulle vi slänga 50 % av alla grejer i hela lägenheten så hade det inte märkts..usch hemskt är det ...

Nej nu får jag sätta igång :)

skiver mer senare

LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0