LördagsMarknad

Hejhopp!

sov ut väldigt länge idag
( behövdes, har så svårt att somna :S vet inte varför men jag ligger och vänder och vrider på mig helatiden och till slut är jag så irriterad på mig själv att jag verkligen inte kan somna!)


Idag är det riktigt fint väder! solen skiner och det är jätte kallt :)





Perfekt väder att gå på Lördagsmarknaden på torget :)

ska fixa:

* 4 julklappar till julklappspelet ( för ca 20 kr st)
( vi kör alltid ett julklappspel på julafton)

* Present till tommys mormor lenie
( vi ska på middag hem till henne imon)
( hon fyller egentligen den 16 men det blir lite innan)

* Handla lite på ICA
( mjölk och sådannt :) )

Det är så himmla synd att allt med pengar krashar nu vid jul. men man kan få bra saker till Buget också.

Som sagt skall vi inte köpa några julklappar iår..

Det blir bara till julklappspelet

och den personen som jag drog i lottningen i tommys familj.



Disel är helt tossig!
hon går runt och mjauar åt allt och inget!

konstig kissemiss det där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0