Jätte Mysig Dag Igår!

Hej hej..

igår var det ABF som vanligt på måndagar, bokade ett möte tills nästa måndag 13:30.

de hade dukat upp massa julfika på abf pepparkakor te kaffe saft you name it!

sen åkte sandra till vårdcentralen och jag åkte hem en stund..

senare möttes vi upp för att äta sushi!

jag hade ju bara testat att äta det en gång innan och gillade det inte alls!

(åt ingen rå fisk eller så)

Vet inte vad det var men man måste antaligen smälta eller jag behövde göra det innan jag testade att äta det igen..

och denhär gången DAMN det var ju skit gott!!

shit det är så att jag skulle kunna äta det idag med!

synd att det är så dyrt bara :(



Här är sandras mat :)


Här är min mat

som ni ser ingen rå fisk bara skaldjur och sånt

3 ägg
2 kräftstjärt
2 avokado
1crabfish
4 blandade med ägg, crabfish,gurka ( rullad i sesamfrön)

sandra visade hur man skulle blanda sojan och wasabin ( gjorde totalfel sistgång)
kanske var därför det smakade skit då..

+ att man fick jätte god soppa innan med tofu i :)

shit längtar till nästa gång jag ska äta det :) hihi


sen gick jag hem



efter ett tag bestämde jag och sandra att vi skulle ta en fika expressohouse i gallerian fick det bli :)



Stor extra stark - latte

choklad drömmen - kaka :)

efter det gick vi runt lite i gallerian och kollade , sandra köpte hårgrejer och sånt sen gick vi hem till henne..

och hon sydde färdigt hennes första plagg till betsy

( hon fick låna min symaskin)



hon låg på bordet medans vi sydde och pysslade oh grejade


här är tröjan färdig

blev riktigt bra för att vara första gången hon syde på maskin.
( fick lära henne allt jag kunde )HAHA



Men hon var inte så förtjust i luvan på tröjan, haha väldigt "låg" blev hon när vi satte på den, haha
hon sydde öron på luvan med söt ju haha :P

kom hem ca 00:30 igår

somna som en stock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0