Hey baberibaah!

Hallå hallå!

åh idag har jag städat kan man säga..

och jäklar vad nöjd jag blev.. går runt och riktigt njuter...

richard och hans kompis har vart ute och handlat julklappar och då fick jag massor gjort av städningen..

det jag hörde när richard kom in genom dörren var : JÄKLAR VILKEN SKILLNAD!

hihi glad ellan..

jag servera dem kaffe och nu sitter dem vid datorn..

tommy kom nyss hem oxå och tömde hela sina fickor på verktyg eftersom han slutar på sitt jobb på måndag.

nu är det tv och avkoppling resten av kvällen GÖTT

nu är det fredags mys om det så är det sista jag gör..:D

( tur att förkyldningen jag hade igår bara var en endagsförkyldning, idag känner jag mig mycket bättre!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0