Förra Helgen

Hej hej.. ja förra helgen var jag inte hemma alls! jag var så rastlös och jag och sandra pysslade och bakade och gick i affärer och kollade .
( affärerna har julöppet nu på söndagar med, annars brukar det vara stängt hela söndagen)


På Fredagen var vi hemma hos sandra och drack glögg och kokade knäck :)

jätte mysigt!

På Lördagen så gick vi mest runt på stan och kollade runt :)



På söndagen så var vi ute på stan igen ( sandra hade lagt undan kläder på gina)
då var det massa grejer som hände på stan bla luciakröning ( som vi tyvärr missade) men vi hann se dem små barnen som sjöng och dansade

Dem som hade hand om barnsjungandet och dansen var från ett program som jag tittade på när jag var liten
- Dagens visa

och jag blev helt nostalgisk när jag såg att alla hade de "röda tjocktröjorna på" med vit text "dagens visa" och det lilla trycket med ljuset på.

kommer ni ihåg programmet..

då var det alltid så att dem filmade en nallebjörn och sa med barnröst - Dagens visa
sen var det olika barn som presenterade sig och sen sjöng en visa Tex "Lille katt"

åh så sött!!


De hade även fixat isbanan som brukar finnas på torget :) jätte mysigt:)



Sen gick vi hem till sandra.. vi hade hyrt i en annan del av köping :)

roligt gäng alltså :)


Kommentarer
Postat av: f

okej kul ;)

2009-12-09 @ 19:04:59
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godnatt sweetie! hoppas du haft en bra dag! :)

2009-12-10 @ 00:02:55
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0