Mätt som en plätt på pad thai -mat

idag har jag legat på stranden hela dagen.. har även badat! det var inte alls kallt i vattnet men jävligt många maneter...det förstörde badturerna lite...

så nu är jag illröd på ryggen hihi..

när jag kom hem så duschade jag sen kom älsling hem och vi somnade bums båda två och sov till 19:00.

sen var det coops på tv tommys favvo :D sen tog vi våra nya cyklar och cyklade till take away thaimaten

och nu sitter jag här och är mätt som attan det svider på ryggen av brännan.. och Vägen ut har nyss börjat..

puss


igår innan intervjun - som gick käpprätt åt H......


på stranden idag samma ställe som bilden från förra inlägget som var frå google.


jag och tommy i "paddan" i göteborg



nu blir det film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0