Måndag

Hej hej har inte haft lust att skriva på ett tag, mycket som har hänt både bra och dåliga grejer.

begravning, jobb, deppighet, inte vart hemma...blaha men men

nu är jag hemma och är arbetslös.. blev inringd av ringhals för att vikka för en som var i verkstaden så där har jag vart i 3 veckor slutade i fredags..

usch deppigt att gå hemma igen klättrar fan på väggarna här hemma.. men jag och mikaela ska på arbetsintevju på torsdag i kungsbacka, båda 2 ( vad är oddsen på det) :D

det gäller trädgårdsarbete i kungsbacka kommun, vi får se hur det går.. kan inte ett skit om trädgårdar och ser allt som ogräs.. men men rosor är röda violer är blå DETTA KANSKE KAN GÅ ÄNDÅ ;)

höhö..

jaja men nu får ja ta och ta tag i mig själv.. är slöö och har ingen ork att göra nått alls.. men jag vet att om jag bara sitter här idag så kommer jag att få världens ångest för det är stökigt..

BTW kör ett nytt försök med att sluta röka imon och sen att skippa pasta ris potatis och fett brödm.m nu vill jag faktiskt ner i vikt och denna gången ska jag fan lyckas.

till frukost idag blev det:

smoothie
1 dl naturell fil 0.5 %
halvt paket frusna björnbär
halvt paket frusna blandde blådär+ hallon
1 banan
½ dl vetekli





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0