knaper knaper!

Go Kväll Bloggen..

Silver schampoot som jag köpte va asbra!!! shit visste inte att de skulle funka direekt. Jag hade förberett mig på att det skulle ta kanske 5-6 tvättar innan man ens såg nått..
Men jösses va chookad jag blev :)

just nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och någon svensk dryg film på svt24.
bredvid mig har jag en påse med morrötter som jag sitter och knaprar på, hade glömt bort hur gott det egentligen är med det.

har plockat bort lite här hemma..
och nyss var tommys mamma och hennes gubbe här och hälsade på och drack kaffe.
Jag förstår inte varför dem alltid måste komma och hälsa på när det ser som förjävligast ut här :P bra tajming haha.

Mammi kommer imon med, det ska bli kul.. vi ska få vårat nya vardagsrumsbord! hihi
och mamma ska få tillbaka mormors gammla spegelbyrå - som jag inte har någon användning för, så den ville hon ha nu :)
Längtar. det är inte roligt att de är 16 mil mellan mamma och mig :/ buhu va löjlig jag är men så är det.

så imon ska jag och mamma gå på marknaden här i varberg.. sen äter vi ute tror jag :) MYYYYYS hoppas det blir fint väder..

jösses va långt detta inlägg blev men det får ni stå ut med!

good night!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0