Vissa säger ingenting.

Hej godag eller god morgon ( vad du nu vill att det ska vara)

blev ingen promenad igår.. ( skit oxå) känner mig inte heller så speciellt motiverad att gå idag heller...

Nu var det länge sen jag var ledig en fredag.. och det känns skönt! med denna helgen nu så har jag jobbat 7 helger i raaaaaaaaaaad! usch kan ni förstå hur det känns..usch

efter denna har jag 2 helger kvar.. alltså jobbar jag alltid lördag söndag + två dagar till.. och det känns ju sådär kul..

jag kunde inte somna igår.. jag blev så hellskottas sugen på rostmacka.. - hade vi några? neeej.. usch.. det fick bli majskolvar istället..

anledningen varför jag inte kunde sova var för att jag låg i sängen och tänkte på hur gärna jag vill komma igång med träningen och peppade upp mig helt.. så jag var klarvaken tills klockan var 3..

vaknade vid 10.. sista lediga dagen idag då..börjar imon klockan 07:00 - 19:00 så tänk på mig när ni sitter ute i solen ( har hört att det skulle bli skitvarmt i helgen) då tycker jag inte det är så kul att vara inne på ett kärnkraftverk hela dagen.. Någon som vill byta? nee trodde inte det heller..

neej nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag dricka kaffe i solen på min bakgård SÅ DET SÅ!




Kolla in dessa godingarna då.. dem ligger mest och latar sig helatiden.. dem går det ingen nöd på direekt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0