Solen skiner himmlen är blå !

God morgon!

gud vad jag har sovit gott i natt! och att vakna till detta underbara väder är ++++++ på det !

idag ska jag ut på promenix.. har bestämt mig för att jag ska gå 15 000 steg så det blir en lång promenix :) och denna gången ska jag gå inte skaka stegräknaren (a) :D

men det ska även städas en massa här.. för som jag sa igår så ser det ut som en svinstia här hemma..


ska även se om tvättmaskinen är ledig med..

det ska även bli en tripp till H&M idag och kika lite :) har sett att dem fått in jätte söta vår / sommar blusar och shorts :)

jaja vi får se vad jag hinner med! humöret är på topp iallafall ! :D


KRAAAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0