ska snart jobba

Hej på er!

jag pratade nyss med mikaela som har livit stucken i ögat av en geting.. och hon är allergisk mot getingstick.. så hon ska inte jobba idag..

det blir jag och alla turbin nissar istället:P

innan jag ska jobba så ska jag gå till affären och köpa energi dryck och cigg sen ska jag duscha,,

om jag ska vara ärlig så var alla odds emot mig för att sova imorse..

* tommy ville inte gå upp ( hans klocka ringde konstant och han stängde inte av den)
* halv 6 katterna välter ner två tallrikar på golvet KRAAASHHH! ( tvungen att plocka upp)
* solen var skit stark och lyste igenom mina rullgardiner.
* katterna var hyper och hade rejs i hela lägenheten.

jaa som ni ser så var det inte en rolig morgon för en som försöker vända på dygnet.. lyckades vara uppe tills halv 5 med..
men sen somnade jag och vaknade 14:00 så nu är det okej..

nej nu ska jag duscha,..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0