mycket mycket varmt ute!

Hej hej igen!

nu har jag vart ute en stund, gud sikken värme!! man ser verkligen skillnad nu och för 1 månad sen.. på folket! alla uteseveringar är öppna och fulla med folk ! och alla går i solbrillor och är glada :)

jag tog en tripp till H&M där blev det en lång ärmad stickad tröja svart och vit ( för att ha på kvällarna ) nu är det på tok för varmt att ha den..  sen blev det ett linne och en låång t shirt att ha till leggingsen :) sommar sommar!!

sen gick jag förbi Team sportia där dem fyllde 20 år och köpte vattenflaska för 5 kr st och två tröjor till tommy hihi..

sen på hem vägen köpte jag 3 plommon och gick hem och möös.. och sen vart det igång med att städa.. har gjort färdigt hela köket nu vi får se hur långt jag kommer :)

sen ska jag orka gå ut och gå med helst innan solen gått ner :)

hoppas ni har det bra kontorsnissar :P MOHHAHA!

PUSS


såhär ser jag ut idag! och som ni ser i bakgrunden har jag inte börjat städa där än :P


Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken härlig hårfärg nu lycktas få nu. Den är jättefin! :)

2009-04-24 @ 00:01:03
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Postat av: Bea

Jo men det var en fin nyans för det är väl inte riktigt lika blondt som innan? :) SUPERNICE! Ses vi nästa helg?

2009-04-24 @ 12:18:05
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Postat av: nardoo

fan va du passar i randig9 sexi

2009-04-25 @ 21:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0