Kraaaaschhh!

Jaa, det var det jag vaknade av.. ett kraasch och klirr klirr.. jo då var man vaken.. och vad var det som lät? jo det var mina söta katter som välte ut en vas som stått på bordet! och god morgon världen.. det första man fick göra var att dammsuga..

jag blev så glad när jag kollade mailen nyss, vi ska ha en återsammling av våran klass som tog studenten i juni förra året hos våran svenska lärare.. hoppas verkligen jag kan åka dit.. och att jag inte jobbar.. det är första maj det bär av :)

nu ska jag lyssna på the voice högt och duscha! :)

idag blir det gymmet ( mitt kort går ut den 22 april) så det gäller att passa på..


hörs senare!


jag cicci erika och bea :)

Kommentarer
Postat av: martina

vi måste vara lediga då! :)

ska bli gött skojsigt :P

2009-04-09 @ 00:27:48
URL: http://griinchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0