Första inlägget me min nya minidator!

Herregud jg kan inte tro att det är sant! den där datorn jag blev förälskad i !? min booboo har köpt den till mig i 20 års present är jag bortskämd då eller.. fick den idag i förskott :) så nu är den min bara min hahahah!

tycker ni inte att den är fin?


ååh jag älskar den verkligen :)


jaa.. sitter här och försöker vända på dygnet igen.. jobb imon och 4 dagar frammåt..yey..
jaa men så är det med det..

så vad har jag gjort idag då..

städat lite suttit ute i solen på min bakgård och solat.. ätit mat med tommy fått min dator (L) sen åkte vi en sväng till tommys mamma..

har fått reda på att tommys bror richard ska vara här hela helgen och kommer hit imon... lyckoostar som är lediga:)
ska bli kul att han kommer.. även om jag inte kommer att träffa honom så mycket men ändå...

sitter och kollar på gammla avsnitt av ally macbeal.. tänk att jag fortfarande tycker om den serien :)

nej nu ska jag fortsätta kolla :)

ni får ha det så bra..

bara så att ni vet så blir det inte så mycket bloggande nu mellan nattjobben :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0