Deppväder!

Hej på er!

usch och fy och blää på detta väder!? och när blir det fint väder då? JOO när jag börjar jobba... najs! sista passen nu då går av söndag klockan 19:00 och hoppas verkligen på att man får fortsätta..

är faktiskt lite orolig för om jag kommer upp imon.. eftersom jag sov till 11 idag.. och är fortfarande trött.usch upp halv 6 ska jag med..

jaa.. och det blev inget gymm idag heller.. men en promenad blev det iaf :)

har även handlat lite :)

jaa påsk.. det är väl inget speciellt bara nått som får folk att spendera mer pengar på skitgrejer.. ja hade faktiskt köpt lite fjädrar bara som jag tvinnat fast i blomman men de fick inte sitta kvar så länge.. för turbo och disel åt upp dem Så jag har gett upp helt..jävla påsk...

på onsdag blir det lönedags! och blir kanske ullared med pappa.. men han har tyvärr fått "magsjukan" så vi får väll se hur det blir med det.

idag ska jag även laga alla mina matlådor och det kallas denna gången för onsdagskok :)

Missa inte efterlyst ikväll 21:00 på 3an

Ha de!



ej egen bild)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!!! Ja då var man ledig, hoppas bara att vädret blir bättre för int är det kul med regn. Ha en bra kväll. Kram Susanne

2009-04-08 @ 19:05:03
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0