Onsdag Idag

Hej hej.. ja vad har hänt idag.. NJUTER verkligen av att vara ledig iaf..

har segat hela dan.. fast sen gick ja ut och shoppa lite :) det blev ett par svarta stövla, dock inte dem ja tänkt mig.. men dem blir allt bra ändå sen blev det en asgo stickad svart tröja.. skit god är den.. och skön att ha på sig  nu när det är så satans kallt inne.. det är typ bara 2 grader varmare inne än ute just nu.. måste fan prata med hyresvärden alltså!
sen köpte jag ett puder och gick hem :)

efter det var jag så glad att ja diskade - det såg verkligen förjävligt ut i köket alla bestick var använda och minst 25 glas och jag skojar inte när jag säger 25! plus massa annan disk så där stog jag i 1 och en halv timma :) sen har ja tvättat och håller fof på..

det är nått äckel som satt upp en porrbild i tvättstugan!!! eaak! den rev ja ner.. bara så du vet det pervo mohahahah!

jag har även bytt sänglakan och städat på golvet ! :D känner mig skit duktig! bra ellan bra!! tack tack :D haha

imon blir det nog en tripp till G kås :D shoppa runt lite .. det ligger ju inte så långt ifrån där ja bor nu.. med blir tar det 20 min högst!

har tänt massa värmeljus nu i hela lägenheten så det blir liiite varmare iaf... fiffigt!!! yeah!

ne nu ska ja ner i tvättstugan igen!

bye bye!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0