Idag är det torsdag och två dar kvar innan man måste jobba igen

Helluuu.. blev inge G-kås idag buhu.. men det blir av imon iaf .. hihi och det ser jag fram emot.. ja vad har hänt idag då.. inte så mycket är sjukt trött och tror att ja börjar bli lite förkyld för det är inte normalt att sova så mycket som jag gör.. ne så vad har ja gjort då glott på tv och film.. suttit på msn.. vikt tvätt.. tatt en runda i mina nya höst stövlar och handlat.. äh jävla varberg måste varenda gata vara kullersten.. det gör ont i fötterna - dagen ilansproblem. just nu väntar jag bara på att tommy ska komma hem.. känner mig grymt ensam.. och saknar trollhättan och mina vänner..buhu.. måste åka dit snart innan jag avlider.. japp nej nu ska ja banne mig ta ett rök! HAJ

Kommentarer
Postat av: Kristian mp3a

Flyttat till Varberg??

2008-09-18 @ 22:33:38
URL: http://apennyformythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0