Trollhättan idag hörrni!

Hallå hallå.. nu sitter jag här och längtar tills klockan ska bli 15:32 så jag kan ta tåget till gbg!

mamma ska möta mig där och vi ska ta en fika innan vi åker hem till trollhätaan..johanna en kompis från sthlm kommer oxå med tåg ..och är framme klockan 6.. så det blir perfekt!

innan det så ska jag hinna färga ögonbrynen packa duscha och äta något :)

ett tips! Jättelätt att göra egna cremeskuggor! ta lite bodylotion i handen och blanda ner Ögonskugga! sedan är det bara att smeta på, det sitter mkt bättre än vanlig trist ögonskugga! fast helst ska bodylotionen vara oparfymerad, annars kan man missfärga huden om man är i solen.. + att man kan bli allergisk.. + att parfym varken är bra för huden eller ögonen..


skriver lite innan jag åker sen:) xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0