tisdag idag!

hej hej! jag har köpt ett nytt nagelack märket O.P.I det är så underbart bra! färgen är rosa/rött/lila och är skit fint.. älskar det märket! det torkar fort och det håller jättelänge till skillnad från sånna som flagnar bort bara man gör nått. har nyss vart och handlat det är jobbigt att bära matkassarna speciellt nu när man måste köpa kattsand! så det blir några kilon i varje hand.. men men ja klarade det! idag med hihi :) pratade med mamma förrut hon har instalerat sig i sin nya lägenhet i stan.. hon låter så glad när man pratar med henne nu.. som om hon fått liv på nytt fnissar och berättar att hon lägger ansiktsmask nästan varje dag och att hon gör 20 situps varje dag :) ååh är så glad för hennes skull! äntligen har hon flyttat därifrån.. nu kan jag och mina syskon äntligen få tillbaka vårran riktiga mamma ! lovely! ska snart börja laga mat ( haha såhär sent? undrar ni?) jaa det är skit konstigt men ja har faktiskt glömt att äta nått idag.. känner liksom ingen hunger längre skit konstigt!.. det tycker väll vissa är bra så man kan gå ner i vikt.. men nej jag är så slö hela dagarna och sover länge..men ja mår liksom inte dåligt av det..jaja konstigt iaf.. sitter nu och funderar på om ja ska laga lasange eller om ja ska steka lövbiffen och värma pomes.. HAHA vad är det att fundera på!? POMMES ellan älskar pommes! speciell med sån krydda på curry curry namn namn! nu är det 2 dagar kvar tills jag åker till trollhättan.. längtar grymt mycket! föresten GRATTIS julia som fyller 17 idag! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0