MÅndag!

HAHA bloggen går ju bra NOT! nej nu ska jag ta tag i mig på riktigt! jag har ju inte så mycket annat för mig så blogga blir ju inte svårt. ååh vilken mysig helg det har varit. i fredags kom min mamma och sandra (syster) till varberg vi åkte till ullared och klampa runt i hela 4 H!! shit och mycket folk var det.. ett tips från mig nu som bor i varberg.. om ni skall åka till ullared åk i februari!! inte alls lika mycket folk då..tips bara..jag köpte massa grejer.. fan va man kan fynda där egentligen :) mysigt var det iaf.. efter vi vart där i 4 h så åkte vi tillbaka hem till mig och bestämde oss för att gå ut och äta.. vi åt på en jätte mysig resturant som heter knopen!! åh mumms alltså! vi satt där och prata om allt mellan himmel och jord..vi satt där och smutta på cosmopolitan och sen var vi sugna på att kolla på sex and the city the movie efter all cosmopolitan :P.. sen sov mamma och syrran över och åkte hem vid 14 tiden.. sen var det bara att göra i ordning sig och åka till tommys pappa på middag MYS! VI BADADE TUNNA! åh ute i deras trädgård har dem en bad tunna som dem värmer upp så man kan sitta där och mysa. söndag. FARSDAG! skikade gull sms till pappa eftersom ja inte kunde åka till thn. sen åt vi middag med tommys släckt hos hans mormor i gunnarsjö myyyyyyyyyyys där med.. och idag.. ja..vaknade vid 1 typ.. då gick jag och pälsk och köpte frukost.. färska frallor och nypressad juice MUMMS sen åkte han till jobbet halv 3.. nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar.. sen ska jag på med mössa och vantar ( som ja fyndade på g kås) 24:90 haha inga pengar.. ja sen mp3 och ut och gå! nästa vecka jävlar grönsaker och nyttigheter NU SKA JA NER I VIKT! SÅ FUCK OOOOOOOOOFFFFFFF! hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0