Fredag!

hallå hallå.. har nyss pratat med ivana :) roligt att hon ringer:D sitter och väntar på att tommys bror och hans tjej hannele ska komma hit.. dem ska sova över både idag och imon så det blir mys! dem ska sova över här imon för att vi behöver kattvakt.. för att jag och tommy ska till gbg och sova på gotia hotel och gå på teater och äta gott.. med tommys pappa och kerstin MYS! ja så ikväll blir det mys tv och pizza och tjöt:P jaa det är mycket som händer runt omkring hela tiden.. kan det inte bara stanna någon gång.. alltid när det verkar som om allt är lugnt så dyker det upp något nytt att tänka eller oroa sig för.. jag blev så glad halv 12 igår natt när jag kollade ut genom fönstret och såg att det snöa! så glad att jag gick en långpromeniix i snöyran i hela 1 ½ timme! med pannband och vantar halsduk och vinterjacka och ny musik på mp3 traska ja runt :) det gjorde välldigt gott men hade svårt att sova på natten.. vet inte varför.. kanske för att jag tänker för mycket på saker och ting... nej nu ska ja sluta skriva.. ha en bra helg.. skriver kanske på söndag igen.. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0