Torsdag / inget kaffee?!

Hej hej.. ja idag vaknade jag vid tio för tommy hade glömt av att ställa om klockan..sen hade han även glömt kaffekokarn på med så allt kaffe ja gjorde smakade brännnnnt!!

gjorde iaf allt i min takt i morse ( det är inte viktigt att vara i skolan nu på praktiken) sen har ja blivit sjuk oxå! jäddraar! hostar och snuvig! det är cicci som smittat mig kom ja på :P bea är oxå sjuk och erika med..

iaf vid 12 tiden drog ja och erika till överby och kikade runt lite..
nu sitter ja här hemma och väntar på att anna ska komma hit så ska vi fika :) YEEY!

senare kommer ivana hem till mig och sover över MYYS! :P ligga och snacka skit hela natten lååång! fan 80 % kommer ju såklart handla om kroatien som vi åker till den 30 maj SOOOOOON! :D


HAj då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0