Tisdag/ klar med 3 av 6 uppgifter i religionen!

Jaa... som om de vore nått att skryta om.. blev iaf klara med dem idag..tog halv 11 bussen till skolan, för vem bryr sig? inte jurek polack fuck iaf.. och ja bryr mig inte heller.. tänker bara se till att ja fixar religionen sen drar ja mig till kroatien ;) höhö

haha jag måste bara ta upp min, bea och cicci diskution idag, h aha.
jag: tänk om man föds liksom på nyårsafton som becca gör i vår klass.. tänk om man föds 00.00 är man 89 eller 90a då?
bea: ja, undra om dem går efter text tv då?
cicci: eller dem kanske ringer fröken ur?

hahaha jävlar vad onödiga saker man funderar på eg.. haaha vi är fan inte kloka nån av oss ;) men de e därför ja gillar er tjejer :) HAHA...

Jaha.. då kom mamma hem nu då... och det visar sig att hon inte ska sova hemma i natt... så yeyy!
funderar på att dra ner till meddo o sola lite.. inte långt alls dit är ju typ granne me de så :)

btw så flyttar ju mamma den 1 augusti.. och jag har kvart lägenheten i stan i mån sj :) göttans :)

ne nu orkar ja inte skriva mer :P haj då på eraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0