Måndag / det går fort massa mycket helatiden!

jahopp måndag igen! gick upp kvart i 8 i morse.. sista natten på ungefär 3 veckor med tommy pälsk:( usch jag kommer sakna dig.. gör det redan massa mycket!

blev iaf klar med med mitt fördjupningsarbete i religion - göttans

allt går fort i skolan bara denna veckan kvar sen sätts betygen! usch :( på fredag åker man till koratien klockan 5 på morgonen.. kommer hem 3 dar innan stundent - sen blir det bal 2 dar efter sen är man typ vuxen..

Idag gjorde jag och cicci prov :) yeyy Godkännnnnnnnnnnt! men lars erik går ej med på nått smörande inte nej nej..fast cicci satt och ställde frågor till sig själv som hon stolt svarade ordentligt rätt på :)

nu kom mamma hem med massa tvätt.. hämta DIN TVÄTT! annars slänger jag det!  hon är väl lite suris för att det såg förjävlig ut på mitt rum, som hon var tvungen att städa för att det skulle komma folk och titta på lägenheten.

japp aj aj morsan! jag aer duktig!


ERIKA SNART DRAR VI! image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0