Fredag / ingen ork!

Hej hej.. igår var det mysigt satt med ana och ivana och snacka sönder på stålverkets uteservering medans det spöregna ute. där satt vi iaf med varsinn filt och hinka i oss kaffe i ungefär 3 ½ h .. super mysigt..sen bar det av till donken lite senare, då hade vi turen att hamna efter en lastbil som asfalterade vägen haha.. usch ja kunde inte räkna hur många gånger ana svor för det..

jag fick mig en qp iaf.. all jävla bantning som ja försökt me i veckan gick åt heeeelve.. a typ..

sen släpte ana av mig och ivana vid mig.. vi gick hem till mig och pratade lite om allt möjligt bla studenten och kroatien som det är exakt två veckor kvar till :)

sen somna ivana och ja låg och kollade på film "white man cant jump" tror ja de va :P

orkade för övrigt itne upp idag men ivana drog vid halv 8 för hon skulle till käftis.

jag själv gick upp vid halv 12 och sega mig..sen duscha ja och med min vanliga tur så blev det övesvämning i hela badrummet 7 handukar är pisseblöta nu som hänger och droppar.. fan mamma kommer strypa mig. bäst att försvinna innan hon kommer hem :P

ska ta tåget till gbg 11 min över 4 för att träffa minn tommy :) som ja saknat något så jävla mycket!

funderar ändå att åka till skolan göra så att nån av lärarna ser mig och sen dra. så ja inte får indraget studiebidrag.
jaa ska bara orka göra i ordning mig oxå.. japp vi får se hur det blir med det...

ha de gött så länge! HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0