Torsdag / nu är det lov!!! nooot!

Hellu :P nu sitter jag här och vätnar på pappa han och jag ska träna på sportlife.. ringde och hörde me ivana om du ville med och det ville hon :P hon erbjöd sig att ta med en macka till mig med :) eftersom jag bara har ätit en ostmacka idag.. hela dagen i skolan har jag suttit framför datorn.. först foto från 8 :15 till 10:20 då hade ja studion.. ooh maffiga bilder :P cicci vart modellen :)

sen multimedia mera data.. sen vegetarisk kost.. oxå datorn"! oo nu när ja sitter här och väntar på pappa så passar jag på att sitta vid datorn för det har ja ju inte gjort på hela dan :P mohahah

Idag kom bea till skolan.. stackarn har ju vänt på dynet nu efter thailand 8 timmars ändring är det ju där.. så hon hade vart vaken ett antal timmar :P fick ett jättefin rosa armband :) och nå typ av rökelse som lukta lavendel :) tack bea  jag blev glad :P

lovet blir inget lov det blir till att plugga och lämmna in allt som ska in och plugga inför prov.. allt händer vecka 14!! då menar ja allt på en gång.. jävla lärare och planeringar..dem skulle fått IG- - - av mig om ja fick bedöma  haha

 ne nu ska ja sluta skriva nu kom börje in och fick syn på att jag var kvar.. nämen ellinor är du kvar du brukar ju vara den som försvinner först när vi slutat eller möjligen innan.. mitt svar var glad påsk börje ät inte för många ägg..

så TJINNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0