Tisdag / grymt seg

Hallå hallå.. igår var jag för trött för att skriva.. är så jävla deppad av detta väder.. massa snö helatiden.. pust...ena stunden när man tittar ut genom fönstret är det solsken JAAA tänker man då kollar snabbt på tv eller nått.. sen kollar man ut ja då piss snöar det igen.. va fan det är snart april nu får vädret allt ta att skärpa till sig tycker jag..!

Jaa idag vaknade jag vid 11 gick upp åt frukost och kollade på tv..förde över bilder från mobilen och la ut på bdb heter även ellybell där med :P om ni undra..japp japp..

sen mötte jag mamma utanför oden för ja skulle kolla på nya stövlar som en hundfan tugga sönder på en efterfest BBAAAH!.. hitta ja några då? svar nej.. verkar som om alla har min stolek..fanns bara 36 37 40 42 typ på dem ja hitta.. nae tviii! men ska allt kika lite till imon.. sen gick jag och handlade :) massa gotti gott som pålägg och så :) sen gick ja hem åt massa mackor :P

sen gick ja o glodde lite på tv och somnar såklart.. sen vaknar jag med att mamma har vart och köpt pizza :) som vi mummsa i oss till nån film på 3an..

e grymt trött och slö.. har ju inte gjort nått spec idag så jag kan inte förstå varför.. men men det är väl allt skolarbete som ja inte gör ja tänker på.. Naaaatttuuuur ZzZzZ ungefär.. usch..

imon ska ja iaf träna med ivana vi ska sola och götta oss innan dess blir det shopping :) yeyy.. får se om hon klarar att väcka mig vid 11 :P haha lycka till ivana..

nu ska ja sluta skriva hare bra TJIING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0