Onsdag / mera träning idag! :)

Helluu sitter här på fotolektionen.. kom ganska nyss hit.. har vart på ung på morgonen men nu sitter jag här iaf.:)

gäääsp jag är hungrig!!! åh har en god macka som mamma gjort i väskan, den ska ja svulla i mig sen innan jag och erika och kanske stina ska åka och träna vid 11 :) härligt att ha kommit igång med träningen.. erre stajna och ja var där igår.. riktigt skönt må jag säga alltså :P o jag som trodde ja skulle slippa träningsverken men neej.. usch strääävigt :/

sitter iaf här nu och försöker vara duktig.. letar lite info till natur raporten som ska vara klar efter lovet sen har jag ju 3 inlämningar.. 2 prov och 2 läxförhör att plugga på plus en bokredovisning har säkert missat nått men fan va vi har att göra nu.. fick även IG varningarna igår och en idag.. fy fan.. detta ser mörkt ut.. man märker att det är det sista nu.. är så jävla trött på skiten..

köpte balklänning igååååår :D:D:D:D:D:D:D den är jätte fin.. för var ja och mamma inne i en affär i stan och kollade lite.. men den klänningen skulle kosta 3 och 7 jag och mamma kollade på varandra och sa nästa affär.. tur det för i den andra affären vid bibblan fanns den.. det var kärlek haha :) tyckte om den direekt och gick bara på 2000 :D hihi va roligt.. har hänt upp den i rummet så ja kan se den helatiden :P mohaha

ne nu ska ja ta de lugnt och käka upp min macka träning och solning here wee come!!

ska bara passa på att hälsa till ivana som är sjuk, krya på dig... drick avslagen coooola :)
TJIING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0