Måndag / WHAAAT!?

jaa WHAT! snö?! va fan jag som trodde det drog sig mot vår! gårdagen var solig men denna morgon vaknar man upp med snöstorm!? va fan.. sen tycker jag att dem som plogar inte sköter sina jobb! det var ju inte mycket som var plogat! och ändå bor man i stan! va fan skärp till er!

jag ställde klockan på 11 idag för att jag och Erika skulle träna. men sen när man titta ut genom förnstret ville man inte mer än att gå och lägga sig igen! fy fan jäfla snöö bort bort bort! känns bra nu när det är mörkt ute, då slipper man ju se skiten! usch.. sen fick ja reda på att erika vart insnöad! så det blev varken solning eller träning idag.. satt iaf vid datan tills det var dags för min första lektion vid halv 3 projekt ( som man redan har IG i ) men man måste ju dit för närvaron..så ja tog bussen gick av vid statoil men idioterna hade inte plogat vid media heller.. så det blev till att pullsa med snö upp till knäna i mina tygskor! härligt!

jurek såg glad ut när han såg mig idag :S han trodde väll inte att ja skulle komma antagligen.. men men suprise! mohaha.. satt med steph i datasalen 1 timma och leta bilder.. sen drog jag till bussen.. återigen pullsa i snön och från ingen stans så var det något som tryckte ner mig :O då visade de sig att det hade lossnat en driva snö från ett träd, en stor driva som fick mig att rammla baklänges! smidigt.. Naae NE! tänkte ja då och reste mig upp då allt rann ner i nacken på mig! det var så kallt att det gjorde ONT! sen vänta på bussen me all snö! ååh de va ingen pressande värme direekt!

sen kom jag hem kollade lite på tv.. sen kom mamma hem och vi lagade mat. sen så tänkte vi att vi skulle och kolla på balklänning. vi har en sådan affär nära där vi bor.. men den var tyvärr stängd.. men såg en klänning i skyltfönstret som såg lockande ut :) hihi

fyller BTW år om ca 7 veckor! den du! :O :D

nu ska ja snart kolla lite på tv.. tänkte bara börja lite på en uppsats i naturen som vi ska vara klara med om ett tag.
tänkte byta ut mitt vanliga avslut som är HAJ! till tjiiiing ist :)

Sååååå TJIIING! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0