Fredag/ käka mat me brudarna :)

Heej hejj.. idag var ja trött ooh så trött.. gick upp vid 8.. bea sötot smsa mig och sa att hon kunde hämta mig och att ja fick åka med henne till inuvantum :) snällt tycker ja ------ tack bea (F)--------

på inuvatum var det skittråkigt vi snacka om väder och klimat.. ja hängde med i 10 min sen somnade jag.. och vaknade med nackont..:/

efter den tråkiga grejen på inuvatum åkte ja bea cicci erika hultan stina och caroline till strandgatan.. där svulla ja i mig en panini. sen åkte vi till vbg för cicci skulle kolla på en mobil .. fast jag och bea åkte bara halvvägs för vi insåg att vi skulle bli sena till idrotten om vi inte vände..

jag är fan stolt över mig själv.. det är nu man märker hur mycket alla andra skolkar.. har till och med vart i skolan själv! och på varenda lektion aldrig sen :) så jaa grattis till mig då..

idrotten va jobbig.. stationsträning..cicci är ju ljushårig som fan nu.. och betedde sig efter det på idrotten :P jobbiga unge! smäll ska du ha!.:P

efter idrotten åkte ja bea erika och cicci till donken.. sen kom även johanna :) för ja och stina johanna och cicci skulle sola vid tre tiden...
det skulle ja inte gjort.. fan 3 gången nu på rad ons tors fre... jävlar vad ja brände mig.. det blir inte till att sola på ett bra tag för mig.. jädrans va röd ja va.. det nästan pyste när ja skulle duscha sen usch :(

sen till stina en stund:P fick även johanna att köra mig till skolan för att hämta min kamera som ja glömde i skåpet.. fick knacka på fönstret vid media för de va låst.. tänker iaf inte säga va ja gav johanna i pengar för att hon skulle köra mig.. ni skulle tycka ja va en idiot då.. haha...sen hem.. sprang runt i lägenheten i vild panik för att ja va illröd/ rosa/lila på magen.. sen duscha.. bläh ont gjorde det.. sen kom erika och terre cicci och johanna.. vi åt kina mat :) gott fast synd att man blir mätt så fort bara.. sen drog johanna och erika hem.. ja o cicci börja dricka lite.. terre va nykter.. terre ville till sand.. men vi hamna på bs en stund träffa olle och johan.. sen gick vi hem fr terre hade saker hemma hos mig.. sen gick cicci till stina och sov.. som även fyller år idag..

fest på olearys äta mat och partaja :) yeeaaah längtar:)

ja så nu sitter jag här vaken.. 04:42... ska möta cicci i stan imon vid 1.. köpa kläder och present till stina:) sen vid 8 käka på olearys sen party party :)

skriver mer sen... ba bye HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0