Fredag / ellan thaaaaaaaaaaaaah beeeest ;)

Hej hej äntligen fredag!!! wooohoo.. 2 hela veckor i skolan!!! INTE FÖRSOVIT MIG NÅN GÅNG!  ja försökte intala mamma igår att det var mjukisbrallornas förtjänst!  men hon skratta bara.. men ja tror fan det är det alltså.. för det ja gör när ja går upp är att drar på mig mjukisar nån tröja sminkar min borstar håret.. tar mackan som mamma alltid gör till mig stoppar den i väskan.. sen drar jag! :P så jaa har hunnit med 5 i 8 bussen varje dag i 2 veckor! yeyy!

Idag med faktiskt.. möter steph och martina i stan vi tar bussen till skolan.. möter becca vid huset röker går in och har MULTIMEDIA <3 :D bästa lektionen :)

efter det hade vi natur som sagt jaa sa ju att de gick piss på provet och fick bevis idag.. sne käften ( våran naturlärare) hade betyg snack.. ja fick iaf 12 ½ poäng ja suger på natur så är det bara:P men fick ett halvt poäng mer än bea :D mohahah och jaaa 18 var ju då godkänt så att jaa.. vad ska man säga..äh jag säger inget..

sen hade vi idrott där sara och lisa höll lektionen.. det var roligt :) fotboll och andra bollövningar..fan va roligt det var.. men ja höll på att halka 3 ggr.. hade nämligen inga skor.. sen blev det barfota och full spurt.. men attans satan va ont det gjorde när man fick bollen uscha.. såå jaa då va skoldagen slut..

åkte buss in till stan med beacca steph och martina.. alla gick åt olika håll e grymt glad över att inte behöva vänta eller passa nån buss från stan :) ja så jaa gick och solade på meddo :) har ändå fårr lite färg.. men vill inte jämnföra mig med steph som vart i thailand blir bara deppad mohaha:P stina och cicci är inte heller dåligt bruna som är tvungen att solaa upp sina 10 ggr solkort på 3 veckor mohahah! ni kommer se ut som 76 när ni är 30 hahah!

så nu sitter jag här... traalalala ingen feber idag iaf... :)

var även trevligt i gbg igår.. ja och pappa åkte dit.. till syrran som va me jimmy ( hennes pojkvän) vi åkte och käkade kina mat OVANLIGT jag har ingen talan med min thaimat som ja vill ha istället.. dem kollar bara på mig som om ja skulle vara från mars.. surt.. mend e va gött ändå ja och jimmy och sandra tog bufee... där man fick ta för sig mat och sen se på när dem steker det.. jävlar va ja åt mycket... och pappa som är så "traditionell" våga inte testa
pappa : vaaa fan köttet är ju rått!!!!
jag - men dem steker ju det när du ser på
pappa - nej fan ja ska ha de vanliga strimlad något med ris ..

haha jaa det är ju roligt att han vill testa på nya saker..

sen åkte vi hem vid 9 tiden vad hemma vi 10 och i säng vid halv 12..

så japp :) 2 veckor i skolan då.. det är nästan skamligt att man e stolt över sig själv för att man e i skolan.. där man ju SKA vara eg.. jävla ungdommmar nu förtin! :P

YES nu ska ja ta mig ett rök HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0