Tisdag.

Hej hej! nu sitter jag här igen och bloggar.. varför gör jag det... vet inte ens om någon läser det ääh WTH :P skriver ändå.

Vaknade sisådär runt halv 10.. (började 20 över 10) shiiiit! ja hinner inte! sen kunde ja lugnt luta mig tillbaka jo ja hinner.. det tog mig 3 min att gå till buss torget :) e lat så ja tar bussen därifrån tills mitt busskort löper ut..( haha kanske om ja orkar gå eller cykla:P..

jaja iväg till toget iaf så fick ja syn på tvillingarna ååh dem e så söta... ( dem där två gummorna som alltid har en apotekspåse i handen ) hehe dem brukar iaf knalla runt på stan :)

sätter mig på bussen för att läsa metro aarrrgghh! de va gårdagens (illansproblem) men ändå fick bli musik ist :) erika ringer mig ungefär 3 min över 10 och säger att hon fof är i vbg... Då är det rejser som gäller sa ja då... hon kom springande vid media kvart över och vi gick och hade lektion..

sen åkte vi in till stan ja thea och erika.. och åt panini på stålverket ååååh kyckling sweet cilli :) mumma..
hade ingen religion så vi gick och kolla runt lite.. sen fick erika beskedet! HON HAR FÅTT JOBB I NORGE:D
gud va roligt gumman ja är så glad för din skull.. min jänta de :P hehe inte för att hon kan så mycket norska då men hon ska tydligen stå på en bensinmack eller nått.. jaja grattis till dig iaf...:)

sen hade man världens tråkigaste lektion! foto där man satt helt sj för kisset och bea är i sälen NOT men dem skulle dit och sen blev de inte så och dem tog den lediga tiden iaf tills fredag tror ja de va... hmm a

efter de drog ja o stina erika till stan stålverket igen och mötte hultan och kisset och bea.. där satt vi allihopa och ringde runt och kollade vilka som kommer på våran fest på lördag den 2 feb. sen lotta vi ut vem som skulle stå på lokalen med eftersom ingen ville.. de blev ja och bea.. ååh min vanliga otur sa ja och fick skylla mig själv..

sen knalla vi runt på stan ett tag sen gick jag hem... åt mat med mamma och myste kolla på film och pratade :)

har inte hänt så mycket idag så detta blir ett tråkigt inlägg men men..

förresten nicke? vart är du det är nu vi ska sitta och snacka sönder på msn...

funderar på att sova snart..ska upp tidigt imon.. börjar kvart över åtta.. suck! foto igen.. de enda som e bra me att kissi o bea är "lediga" är att ja får deras studiotid på torsdag :) fett najs :)
men nu ska ja inte tjata mer jo vänta ELMACO ELMACO OOHOO ELMACO där kom den ;) seee yaaaa HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0