onsdag.

Hej hej idag har jag vart på vårdcentralen. dem ringde mig igår för att kolla till mig, vilket ja tycker är gulligt av dem. Jag fick svar på varför dem ringde hela tiden och kolla hur det var med mig oxå. de va ett test som inte var okej. Sänkan - det testet som de tar i fingret när dem sticker en för att se om man har någon infektion i kroppen.. ... man ska ha 5 - 8 normalt och jag hade haft 55 senast förra veckan. puuh! men men varför visste dem inte.. men de sa även att de visade sig att de hade gått ner vad testerna visade idag..

förövrigt har ja ont i halsen och är lagom goer ( orkeslööös och pömsig) får se vad som händer imon om jag klarar av plugget. ska iaf ta en rejält snack me jurek ( min mentor) har knappt vart i skolan de 2 ½ senaste månaderna.

Hemma hemma hemma? hemma? nej inget hem. inte för tillfället känns det som.. vet inte hur det går denna gången.. orkar inte trippa på tå längre och vara rädd för när nästa utskällning sker utan anledning.. ne fy fan.. stackars mamma.. det är inte lätt

ursch va ja e tragisk nu men inget är bra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0