Onsdag / mammas försalta ris!

Hej hej idag har det vart en ganska chill dag..
Det regnade och blåste när ja slog upp ögonen så jag stängde dem igen.. fy fan vem vill gå ut i sådant väder ne sol sol sol strålande sol vill jag vakna till... längtar tills det är sommar.
1. slippa jacka och bara glida runt i tröja.
2. äta glass vid bryggan ( kan man nu med men man lär ju få urinvägsinfektion)
3. solbrillor
4. sola och bada
5 snyggare skor ( utan dumma sockor som bara kurvar sig och  åker ner helatiden
6 cykla mer! känna viden i håret o bara dra!

åå finns så mycket jag längtar efter.
resa och köpa nya kläder och skor.. jävla pudret som vart slut sen jul på kicks... vinna 50 miljoner på triss!

och saker man inte tycker om som..
comviqtanten ( du har 0 kr och 49 öre kvar på ditt kontatkort) aarrghh tig kvinna!
sockor som korvar sig.
alla jävla prov och läxor som kommer nu på en gång (lärarna vet visst inte vad planering är.)
att första trappsteget är helt platt i min trappuppgång snubblar VARJE gång.

idag har jag iallafall börjat att packa upp lådor. ja började försitigt med en låda och ställde sakerna i hyllan men efter ett tag välte ja ut alla grejer som låg i lådorna på golvet! det va inte lite prylar ( de va nästan värre än Rusta!) förlåt erika och hultan som jobbar där o ni läser dehär..
aah iaf det va så mycket prylar att man kunde simma i det eller göra en sak-ängel istället för snöängel.. ganska ballt ändå... ja mamma knackar på dörren
-ellan går det  bra där inne?
jag: (motar dörren så hon inte ska ser hela katastrofen på golvet) SKITBRA

Sen var det dags för käk kyckling åå fan va gött det är nog de bästa ja vet i mat väg oo förlåt förlåt ELMACO ELMACO OOHO ELMACO! aa gick ut titt som tätt för att kolla om de var färdigt.. sen åt vi ( det som gick att äta)
jag - mamma va fan har du gjort me riset?
mamma- vadå tar en tugga.. mmm salt sa hon ..
jag - nej mamma inte gott smakar typ saltdeg som man lekte med på dagis ( ja jag åt den, gjorde inte ni det?);)
-mamma ja men det är så mörkt här inne i köket så ja såg väll inte hur mkt jag la i..
jag- tips tänd en lampa..

aah iaf åt kyckling iaf..

sen var det meningen att ja skulle möta bea hultan och cicci för vi skulle sola.. men dem hade mycket för sig.. hultan fick sin som hon kallar pärla idag ( sin bil) så dem körde runt i den.
sluta iaf med att ja knalla runt sj på JC och gina för att se om ja kunde köpa något för presentkorten ja fick i julas.. men ack vill ha ett par lee jeans inne på JC men vill ha med mig smakråd..

går vidare till gina där han kommer in.. han ni vet som går i häöga klackskor och tajta läderbyxor så man ser pungkulorna på honom (ischh) han brukar även ha en röd dunnjacka på vintern och keps.. och även idag läppstift.. han kommer iaf in på gina och kolla på tjej kläder när kassörskan fick syn på honom så blev hon så rädd att hon stängde 5 min innan.. ( ni skulle sett ansiktsuttrycket ) HAHA

sen mötte jag mor på matmor haha det lät bra..:) vi handlade lite och sendan påvåg ut från oden så står dem här läderbrallan och snackar med två engels-männ han sa nått i stil med( fast på eng då ) "vad tycker ni om sverige nu då?" med sin perversa röst.. jag kan säga såhär har ALDRIG sett två personer kubba så förrut det nästan rök om dem HAHA.. 

sen påväg hem så fick ja pengar av mamma till att gå att sola :) så det gjorde jag :) mysigt men fan heller att jag blev brun nej nej röd sen går det över.. kul kul.. har bara vart brun en gång tror ja ( grebbestad 06 me steph) fast fick ju stå ut 2 dar som kräfta för det.. haha verkligen kräfta.. o tjejer ni som såg mig i bulgarien det va inget mot va ja va i grebbestad haha :P

jaja men nog tjatat här... kanske inte blir någon fest då på lördag.. då blir de fan olearys tycker jag :)
jaja ha de bra o go natt på er .. HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0