hej hej hemskt mycket hej!

hallå hallå har vart på mitt 5 besök på vårdcentralen och dem sitter fortfarande och rullar tummarna och kliar sig i huvudet och vet inte någonting. nu skiter jag i detta.. ja får väll leva med detta illamående. graviditet är iaf uteslutet göttans efter 5 test. idag började skolan ja va inte där.. hade feber och hara dragit på mig en ny förkyldning, jag har nog världens sämsta imunförsvar! men men imon ska ja gå dit iaf detta funkar inte..

har nyss vart ute och gått med mor min vi höll på och slå ihjäl oss! det är skithalt ute! man går som en liten tant med småsteg och fråmmåtböjd rygg. haha det måste se roligt ut.

ska börja på ny kula nu och skärpa till mig.. förlåt mig och speciellt till en viss person som jag verkligen har bettet mig dåligt mot. jag ska gottgöra det jag lovar.


jag ska ta tag i min träning nu. nu jävlar ska det hända något! ja ska träna upp mitt immunförsvar och blir ja sjuk mer detta halvåret skjuter jag mig själv! haj :D

jag har köpt jättegott kaffe med choklad bitar i mumms :) hihi.. ha de gött hej

det är konstigt att man kan vara så barnslig ändå kortfattad och och helt blåst! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0