Torsdag / £llan är slarvig med bloggen

Tjaah :D har inte skrivit på ett tag.. har helt enkelt vart för lat... sry är bara ärlig.
idag har jag iaf vart i skolan..det har ja iofs vart hela veckan för om ja sjukänmäler mig en gång till så ryker mitt studiebidrag terminen ut.. kul kul inte.. så det håller vi oss ifrån va? japp

Idag var det segt igen att gå upp.. fick iaf rekord i att springa till busstorget i morse.. 40 sek! fyy faen :P ja e bra ändå.. japp cicci och stina försov sig för 2 dagen i rad.. väckte cicci vid halv 11.. hon trodde ja skoja när ja sa att den var så mkt.. för olla paja hennes mobil igår ( klämde den i bildörren så displayen blev hel knas.. så nu e hon på raggarunda efter en ny..:P.. ja hade foto 3 ½ timma.. sen gick ja och bea o svulla i matsalen för det va JIIHOO PIZZAAA! :P sen vidare till nästa lektion bästa multimedia, där vi greja med hemsidorna.. börje var gött barsk idag.. fräste åt mig för att ja sa att det stog error på min skärm :O.. försökte bjuda honom på tuggegummi men han blev inte snällare för det.. nej nej

och ensam blev ja på vegetarisk kost.. jaaa det är lika kul som det låter ( alltså urtrist..)
vi håller på med en matsedel för veganer så jaa skoj.. sitta där helt sj utan rebecca eller cicci.. bland alla samhällare som är så jävla duktiga.. åhh ja vill att veganer ska smaka på el macoo fan dem går miste om nå asså.. havremjölk YAAKKIE.. låter ju vidrigt.. men men det är ju min åsikt och smaken är ju som baken - delaaaaaaaaaad.. såå ja

efter denna sega lektion åkte ja in till stan för att sola med cicci och stina.. sen bar det till affären köpa gotti gott gott cola chips och diipp.. och ccicci skulle ha blond hårfärg.. ( hon blev blond kan man lugnt säga)
men söt som vanligt :)
stina och cicci har ju hakkat upp sig på tv spel och ryckt med mig i detta så vi är som besatta i den där mojengen..:P ja vann över stina!!!:P mohahah

sen fick ja skallebank så det skrek om det.. gick hem då ist..

gött  jag är ensam hemma tills lördag eftermiddag..mamma ska på kick off med jobbet.. så yey egen lägenhet:P

så ja va händer mer.. stina fyller ju år på lördag.. olearys blir det då :) mysigt längtar..

imon ska vi till innvatum 10 i 9 sen har ja ingen lektion förrens halv 1 idrott till halv 2.. sen sola 3.. sen jaa säg det.. nån som har nått förslag? ;)

nu ska ja sluta skriva.. haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0