Tisdag / shopping-beroende!

Hej hej :)


Idag vaknade jag av att mamma kom in i mitt rum

- meeeen ellaaaaan sover du än, jag har lunch nu och ja har jobbat i 5 h!!! kom igen upp och hoppa!

jag svara med att:

- jag soverr inte!(säääkert ;) ) ARGH yeye a går upp :P


sen gick hon iväg igen.. jag klev upp smsa cicci och kollade vad hon pysslade med.. hon hade sovit hos stina i natt.. vi bestämde iaf att vi skulle mötas utanför Oden 5 i 3 ..

jag hoppade in i duschen... glodde lite på tv.. gjorde iordning mig.. och stack iväg!


på stan var de 3 fjårtizar som skyltade med "Gratiskramar" :O fan skulle inte ens vilja ha en även om de va gratis.:P ne usch dem gjorde bort sig tycker jag iaf :P..


vi gick runt ett tag på stan kollade skor och kläder.. köpte en ny fondaition :) men puderfan hade inte kommit in än nu heller VA FAN sen innan jul!! dåligt tycker jag.

sen köpte ja en röd tröja på gina och örhängen.. ( shopping beroende ) men det fick mig iaf på bra humör.. in på hemköp köpa cola och choklad och hälsa på stina :)

sen gick jag och cicci hem till mig och slappade.. sen drog hon hem till stina.. haha tänker inte skriva om varför.. men bråttom hade hon iaf..


mamma kom hem nyss..och jag ville bara visa stolt vad jag köpt.

MAaaamma ja har handlat! hann inte längre förrens hon avbröt mig

- jaa det är väl något svart eller rött i klädväg eller smink..

:O ja ja !!! men tiiiittaaaa :D

- ja bra ellan

:D:D:D:D:D:D:D


funderar på att käka nå.. har inte ätit nått idag.. och sen dra mig till stina för att kolla på film me cicci...


men först ska jag gå ner till tvättstugan och lära mig starta en tvättmaskin - så nu kan jag det J


sen hade ja inte käkat något på hela dagen.. så ja gjorde as god köttfersås med mamma åt så ja nästa rulla sen J


sen gick ja iväg hem till Stina.. fast hon va på jobbet och slutade kvart över 10.. men cicci var där och hade tråkigt.. så ja kom dit J vi satt och kollade på film, sen kom stina hem och gjorde korv med bröd till oss hehe.. en riktig morsa hehe ;) sen satt ja där och tjata lite.. sen kom therese dit med.. sen gick jag hem... och gissa vad!? VA FAN händer med världen?!

Jag gick förbi Tv4 på vägen hem.. ja tittar in, jaaa då ligger två där inne och nuppar :O WTF!


Ja och nu sitter jag här.. väckte mamma när ja kom hem.. fan ja som trodde ja blivit bra på att smyga men icke!



Nee nu ska ja kolla runt lite.. lyssna på god musik.. Haj!


Jaa.. vad är man rädd för? Att vara ensam? Att inte ha kvar den trygghet man haft ett tag framöver? Är man feg? Är jag feg? Vad är man utan närhet?

Är det sant att man inte förstår vad man har , förens man förlorat det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0