Onsdag / friluftsdag!

image5image4



Heeej heej! :D


I natt sov cicci här, det var mysigt.. vi kollade på fucking Åmål och drack cola o götta oss..va inte ett dugg trött när vi skulle sova vid 1 men jag somna ganska fort ändå..

vi ställde klockan på halv 8 och gick upp 20 över :P haha japp vi sprang runt och yrade drack cola åt macka platta håret o sminka oss kors och tvärs över hela lägenheten.. sen skulle cicci gå till torget och möta upp hultan.. ( dem var sega på att skriva upp sig till våran friluftsdag så dem fick gå LÅNG promenad!!!) jaa fan va långt runt helta thn :P typ 2 mil eller nått.. Jag gick iaf vid 9 mot systemet där erika väntade på mig vi åkte till ishallen.. och ja tänkte låna skridskor.. men icke det fick jag inte.. så fick gå en promenad,, tzz my aaassss promenad vi åkte runt i erres bil och fikade med nyponsoppa och mackor vid slussarna.. åkte tillbaka och pricka av oss..


becca har även fått körkort igår :D Gratttiiis :D ja hultan och erika fick åka me henne idag.. vi åkte till donken på lunchen..göttans blev dock ingen elmaco..:/ men ändå... nåväl tillbaka till skolan.. för att ha body combat.. hultan drog innan upprop.. men ja o erika kämpa på..

sen efter 45 min.. lärarn bara.. ja då kan ni ta varsin matta.. ja ba yes avslappning.. hon ba ARMHÄVNINGAR BOX KII YAAH! SIIIIIIIITTUPPS .. ja körde slut på mig sj.. sen fick ja skjuts av erika in till stan och gick hem..


Efter ett tag kom cicci hem till mig helt slut.. efter att ha gått 2 mil med stina..:) jaa hon gick o la sig i min säng och stensomna.. ja va vaken en timma mer.. för ja visste att om ja skulle somna skulle ja inte vakna förrens halv 10 eller nått.. sen väckte ja henne vi låg o snacka i sängen lite.. sen somna jag! Halv 5 till halv 10 va va de ja sa.. så ja satt uppe till 3 i natt nu.. GOD NATt!ZzzzZZzzzZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0