Måndag / Skärpning ellan med bloggen!

hej hej skärpning ellan! FFS du har inte bloggat på ÅR! :O är det sant.. nej höhö men inte på ett tag iaf..


ja det har inte hänt så mycket förra veckan.. har hälsat på farmor och farfar i onsdags med pappa..:)


träna i fredags + sola

Tjejmiddag hos bea i lördags man skulle vara utklädd till den stil man mist var och jag blev rocker :) oh hade mist 10 kg smink och svartklädd.. stina var raggare och hade "dunken" med sig.. fast tom då..cicci vart hippie och såg lagom kul ut när hon knacka på min dörr haha.. johanna var 60 tal och hade en turkos klänning på dig samt turkos ögonskugga.. bea var hipp hoppich.. erika var sig själv högljud och rolig som vanligt.. hultan skulle med var rock.. men hon hade bara " ta ingen skit" grynet tröja på sig..det var en mysig middag och det var roligt att alla tjejerna var med.. vi åt gott och kollade på melodifestivalen.. sen skulle erika och bowla vid 00.00 på byddys hultan hängde på.. bea skulle upp och jobba klockan 7.. och ja och stina och cicci skulle egentligen gå till bs.. men dem ändra sig och ville till olearys.. så ja satt hemma och böla till titanic BUHU.. fan va hemskt..tänk att det har hänt på riktigt..


På söndagen gjorde jag inte så mycket.. jag plockade i ordning lite grejer i rummet.. har vart lite seg med det..man kunde typ inte se golvet..sen handla ja en kabel så ja kan se på tv på mitt rum.. men kan inte hitta min kontroll till tvn.. så kunde därför inte söka på kanalerna.. så ja har tyvärr bara 3 st nu.. MTV och typ jackt och fiske nån fakta kanal ( som ja kollade på igår av ren uttråkhet) dem fiskade röding och aborre och masssa annat och visade vilka spön man skulle ha lina osv.. som ja e jätte intresserad av NOT!.. men det räckte för att underhålla mig ett tag.. hade även en till kanal me nått tjaffs på..


Ivana hjälpte mig även att lämna in lappen till kroatien resan idag ( tack gumman (F) ) trodde det var för sent och att någon anna stulit våra platser men NEJ.. den 30 maj åker vi! kommer hem 5 dagar före studenten och då förhoppningsvis mer brun än röd som ja brukar bli..:)


Idag var jag i skolan faktiskt ;) vart ja jätte pigg när jag vaknade.. började iofs inte förrens kvart i 10 men hade käftis halv 9.. va verkligen inte på humör för tandläkarhumor imorse..men min tandläkare försökte iaf klämma in ett skämt.. . - ja då ska vi se om du har några tänder kvar i munnen då.. HAHAHA ( gris snork skratt) fan de var det värsta jag hört i skratt väg.hheeh aah jo tyckte inte de va kul alls..sen tacka dem för tiden som vart och tyckte de va kul och lära känna mig osv.. för det var sista gången jag var på pilen nu ska ja till tandläkaren 1 gång per år ist för en gång i månaden!. gött .. mina svar va mm a mm aa desamma mm aa m ville bara därifrån för hon lukta gummmi typ :S äckligt iaf.


Sen åkte jag in till skolan och fick reda på att vi har Natur prov på fredag o de va inte lite man skulle kunna till det provet PUUH om ja ska ha en chans att få in allt det där så får jag börja plugga nu annars kommer det aldrig funka...sen hade vi håltimma så ja cicci och bea köpte varsin bagett jag en med KYCKLINGRÖRA åå fan va gött.. och åkte hem till mig och tjöta och tog det lungt .. hade lång håltimma idag.. sen åkte vi tillbaka för att ha projektarbete..fick pratat med min mentor jurek angående att jag fick ett brev i fredags som det stog att de va "risk för indraget studiobidrag" och han sa att om ja skärpte till mig och hade full närvaro så skulle det lösa sig.. men han vräkte även ur sig att ja va bland annat grillad, dum, bränd...jaja men han e polack så jag vet hur han ska tass :P bara att hålla för öronen och kolla han i ögonen och tro eller inbilla sig att han sa något snällt:P gav han även min nya adress och sa att ja inte har någon hem-telefon längre och att man bara kan nå mig på min mobil eller mammas mobil.. sen att ja skulle låna kamera över lovet och fota lite.. har ganska mycket att göra nu eftersom jag har varit borta så mycket..

sen åkte jag hem och städade, blev faktiskt bra :) hittade en bok som hette "Lilla boken om Dåliga ursäkter" tänkte dra några :P


Dåliga ursäkter om du kört för fort.

"Jag märkte inte att jag körde för fort, jag måste slumrat till."

"Min fru lämnade mig i förra veckan för en polis. Jag trodde du var han och att du försökte lämna tillbaka henne."

"Jag skyndade mig för att hinna ikapp dig. Det verkade som om du behövde hjälp."


haha kanske bli fler i nästa inlägg.. nu ska ja sluta skriva HAJ! neeej ELMACO oohåh ELMACKO..såå :) HAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0