Tisdag 23/12

Dygna hela natten så jag och tommy åkte och julhandlade klockan 07.00 på morgonen! shit vi trodde ju att vi skulle vara ensama i affären då Meeeeen AK parkeringen var full nästan! och inne i affären rusa alla runt i vild panik! bläää tur att vi skrivit lista på allt vi skulle ha så att det gick hyfsat fort.

efter deet så köpte vi en gran en SKITSTOR gran ( kungsgran) som var så stor att julgransfoten inte höll så vi satte fast granhelvetet med ståltråg i elementet ( haha) men det funkar.. sen så gick tommy och la sig ( för vi sov ju som sagt ingenting på natten) jag julstäda och gjorde det fint. sen kom tommys mormor på besök med två porslinstomtar och nått julljus, så jag passa på att bjuda henne på julgodiset jag bakat :)

sen vid 5 så hämtade vi mamma på tågstationen som det första hon säger är " hihi, jag tror aldrig någon har åkt tåg med julskinka och köttbullar i västan förrut!

sen var det i full gång vi värmde på glögg och klädde granen.



Endast guldkulor hade vi i vår gran, sen skulle jag och tommy åka till tommys pappa på en mini julafton :)där vi fick underbara julklappar som tex.



en kaffemaskin som man kan göra latte och expreso i och samtidigt brygga en kanna med annat kaffe i och skumma mjölk i! super
sen fick vi en grej som man maler kaffebönor i ( blev sviiingött kaffe vill ja lova)
och till slut en sodastreem ( också asbra manik!)


 
(fixade även naglarna innan vi åkte dit)

kom hem runt 12 tiden och gick och la oss för vi skulle upp tidigt på julafton för mamma och pappa hade bestämmt sig för att ge mig och tommy en förlovningspresent vi fick en asbra damsugare ( våra förra var askass!) hihi och lite burkar och grejer att lägga tex pasta och ris och sånnt i.

det var min torsdag!
Xoxo £llan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0