Love lockdown

Hej hej.. förlåt för att ja inte skrivit men har inte haft tid... jag och tommt åkter till tommys mamma igår..tommy skulle fixa deras dator..på vägen köpte vi med oss pizza :) sen följde hanelee och rikard med oss hem och sov över...

Idag vaknade jag av att turbo ( min ena katt) bet mig i stortån..

sen åkte vi hem till tommys mamma igen och lämna av hans bror och hans tjej..där tommy fortsatte att fixa med datorn.. sen kom tommys mamma och magnus hem..

tommys mamma var bjuden hem till tommys mormor på "light party" och jag följde med henne..

det är som sex - party när nån kommer hem och visar grejer fast med ljuslyktor och doftljus..
jag blev grymt intresserad av att jobba med det och ha egna partyn.. hon som hållde partyt idag blev jätte glad att jag var intresserad av att jobba där.. så vem vet :D? haha jag fick med mig massa papper hem om det som jag skulle kolla igenom..

sen åkte jag och tommy hem där vi lagade snitzel och pommes MMUMMS

har nyss kollat klart på alla nya avsnitt av Andra avenyn..

nu ska jag lägga mig



coolt alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0