Hej hej!

Skrev inte så mycket igår för det var så mycket som skulle tvättas.. tvätta hela dagen haha grymt tråkigt..

men lite senare på kvällen gjorde ja julkola och marsipangodis.. :) blev jättegott! (men det var ett rent helvete att få rent kastrullen som jag kokade kolan i )

så jaaa va händer idag.. hmm vakna i morse och kände mig lite småkrasslig.. tror ja håller på att bli förkyld tyvärr.. hoppas det går över..

idag ska jag handla klart de sista julklapparna.. en till pappa och en till tommy.. sen är jag klar! skönt att slippa tänka på det sen..

och senare om jag hinner och orkar ska jag göra ischoklad och rischoklad..( men bara kanske)

nu ska jag gå och duscha..

later! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0