God dagens!

Hej hej idag är jag uppe tidigt! jag gick upp halv 9! och det hör till ovanligheterna i mitt liv just nu! åt tillochmed frukost.. och skyndade mig att sätta på en maskin tvätt så att ja skulle ha nått att passa så jag inte skulle gå och lägga mig igen..
och den e klar snart.. tommy ligger fof och sover gött i sängen..

igår hann jag inte blogga. jag hade en såkallad STÄD-DAG med stora bokstäver :P jag städa och dammsög och greja och diska massvis så nu ser det riktigt fint ut här. tommy kom hem från jobbet igår och var knallförkyld stackarn! han gick opch la sig nästan direekt medans jag städade på.

Sen gick jag och hämtade pizza som vi åt..

ja va händer mer igår.. jo förrutom att det var 3 advent.. så ringde mamma och sa att jehovasvittninen hade varit och knackat på hos henne.. och hon hade bett dem fara och flyga.. det roliga var att när hin sa det till mig så sa jag att: jaa det är tur att vi har kodlås här.
vilka tror ni inte kom och plinga på dörren efter ett tag vi hade lagt på luren? joo där stog dem och vifta med någon broschyr om nått och vägra ge sig och gå därifrån. haha typiskt! det hjälper inte ens att ha kodlås.. dem kommer in vartsom helst dem jävlarna..

senare på kvällen gick jag och köpte halstabletter till tommy och näsdukar ( det behövdes!stackarn) sen kollade vi på wallander och myste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0