4 advent och Julbod på fästningen i Varberg!

Idag har vi vart på Julbord vid Fästningen! jag och tommy blev bjudna av tommys pappa och hans sambo Kerstin!
jag gillar inte julbord så mycket.. det brukar bli en väldans röra i magen efter ett julbord, så man bara mår illa. Så jag tog det lugnt med maten. etfer maten blev det kaffe och godis sen bar det hemmåt.


Det var inte lite mat här ska ni veta, men väldigt mysigt vart det :)


Sen kom julgodiset fram ( men då var alla för mätta för det tror jag efter all julmat) jag var det iaf.


Detta var något som fanns på godisbordet med ( inget jag sett förrut) men det var jätte gott iaf!


Och självklart clementiner! ( min favvofrukt förrutom persika!) super gott!

nu är jag iaf mätt som en plätt! hur har eran dag vart då?

Xoxo £llan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0