Torsdag / Ja, vad ska man säga

Precis.. vad ska man säga.. ehum.. gick upp halv 9 idag...grymt trött och illamående.. saknar dig redan..

Gårdagen var pyyys! underbart blev det :) jag handlade och laga mat det blev örtkyckling och ris och currysås namn :) och allt gick bra jag brände ingenting.. hade även fått lite tips ;) tände ljus köpte rosor la rosbland på bordet :) det blev jätte fint :) till efterrätt så fixa ja vaniljglass med varma hallon och kladdkaka det var med gottis :)
sen mys framför tvn.. ingen nyttig kväll men det var den bästa och mest underbaraste på länge. T du är underbar.. <3

somna iofs sent..dumma mig..mja mja..

känns fof jobbigt.. men ´ja..

ja knalla runt lite på marknaden igår oxå.. köpte grytlappar och en grythandske och spis lock till mamma även hennes favvo marknadsgodis.. det var hon värd.
träffade ivana igår med en stund vi satt och tjata en stund och åt mackor:P go prick hon :)

Men USCH! ska inte alla som vi gå på balen få gå? vad fan händer egentligen?
stog och köade och vi var även där en halvtimma innan dem öppna biljettstället..men det var ju "kö-system" kösystem my AAAAAAAAAAAASSSSSSSSS! nae ja ska fan stå där med knogjärn och basebollträ nästa gång för det är sista chansen.. 60 biljetter kvar och massa folk utan respekt... och ja LOVAR får ja ingen så dunkar ja ner nån och ta dens biljett.. detta är inte klokt!.. man hör att NU ÄR DET 75 biljetter kvar!! okej tänker man då.. sen efter ett tag NU ÄR DET 25.. och kön har inte rört sig frammåt:O! alla har alltså knött sig före.. "hej, jag är kompis med dig så jag ställer mig bredvid dig och skiter i dem som står i kö" JÄVLA PIIIIIP va arg jag blir..japp men som sagt man kan ju inte boka dem.. men en lärare kan komma och hämta ut 10 biljetter bara sådär till sina elever..fuck this! ja ska ha en egen bal hemma i mitt kök ta mig fan!

usch mycket argt..massa mycket argt..men tycker ändå lite synd om studentkomitén fan va skit dem fick..för att folk inte fattar att man ska ställa sig sist i kön.. äh .. jaja

vad händer nu då? sitter i skolan.. på fotolektionen.. ciici och bea är i studion och tar mellanformatsbilder.. sen kommer dem då ska vi ut och ta ett rök :) sen multimedia och sedan vegetarisk kost..

efteråt blir det nog bara till att vara hemma..ta de lungt och kanske fixa nått av allt ja har i skolan att göra.. mjapp

TJIANG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0