Torsdag/ Den e min nu!

Japp, äntligen! NU HAR JAG ÄNTLIGEN EN BALBILJETT!!! nu kan jag andas ut riktigt.. härligt:)

Idag har ja vart slö hela dagen + att jag saknat tommy som fan. va i skolan 5 över 8 i morse och hade foto. jag blev klar med 4 bilder :) nån av dem kanske kommer hänga på utställningen på folketshus :) tihi.

sen har jag haft multimedia och fixat med min sida för förhoppningsvis blir klar imon, om jag har tur.
sen hade jag och becca vegetarisk kost.. klatigare människor i köket får man ju leta efter.. haha det svätter gräddfil och vitlök överallt.. och nötterna som vi skulle ha i såsen gick vi och smygåt helatiden:P de va gottis :D

sen hade mdeia "öppet hus" för de blivande mediaeleverna.. men ja hamna i fel klassrum haha satt i text salen och spela spel ist.. lärarna ville även få oss att ljuga! :O jaa för hade vi sagt sanningen hade nog inga elever velat gå media nästa :P " lärarna suger, dem har ingen planering för 5 öre" "media är skittråkigt" det enda som är roligt me media är att man kan en del photoshop och göra hemsidor, det är det enda.. alla får inte balbiljetter.. ja usch!

Imon sista dagen i skolan, sen blir det praktik. fast även den ska ja göra i skolan usch.. har en massa att fixa..de kommande 6 veckorna blir ingen lek.. allt är inte över än.. men jag kan iaf glädja mig med att ja fyller 19 om 21 dar.. om det nu är så skoj.

Imon linedance på idrotten :P det ser man fram emot! roligt värre..

idag är även bea cicci johanna och terre på takida.. får se om dem orkar upp imon.. vill höra allt i detalj!

ne nu ska ja krypa ner under täcket och mysa... grymt trött!!
TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0