Tisdag / Tråååkigt!

Hej hej.. har inte skrivit på ett tag.. har inte haft mycket att skriva bara..så att..
fan skolan e snart slut..jag vill inte sluta, jag vill bara inte vara där.. eller typ ibland går det ju bra att vara där.. ne usch blandade kännslor..

sitter iaf här och väntar på att göra min omtenta i Foto A.. men jurek har förstört allt.. tyvärr.. men så är det.. jag tyckte det var roligt när jag började här nu är det pest. sitter iaf och försöker små plugga lite..tog god sovmorgon idag..

gick upp vid 9 ringde erika som låg och sov..sen kom hultan till mig.. vi gick in på fidos hon hade fått för sig att hon skulle ha en kanin eller nått.. eller var det sköldpadda? hmm ja va hon nu ska me den till..

hur som helst sen mötte vi bea och cicci johanna och sofia och erika vi gick och fikade på strandgatan ( satans va många och det blev :P haha)!

jaa vad händer och fötter.. har typ praktik... men ingen har nått att göra.. grymt dålig koll av lärarna.. eller det kanske bara är så för mig, vad vet jag..

nae nu ska ja plugga lite mer..! HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0