Tisdag / massa prat om student!

HALLO!!!!!!! idag har ja en pirrig kännsla i magen, spec av allt snack om studenten.. vart vi ska ha frukost, som blev hos sara green.. vilken runda vi ska åka :) på studentdagen. ååhh hihihi jag och erika ska stå för sånghäftena :D goa galna låtar blir det :D

Usch, tände ni ljus igår vid 9? det gjorde jag och mamma iaf var sitt.. hur fan kan man bara få för sig att döda en 10 årig och sen gräva ner henne i skogen? ja förstår verkligen inte.. och vad får han.. livstraff? naah lite vård sen är det ju bra.. för det är ju fel i huvudet på honom så det är ju inte hans fel det han gjort.. åh ja för fan skärp er SVERIGE för fan!

samma sak som den som friades från rattfylla och körde av vägen.. han bortförklara sig med att han hade något fel på sin strupe så spriten han drack två dagar innan åkte ner av smällen när han körde av vägen.. och det går dem på dem jävlarna.. herregud.. det är ju så man blir gråhårig, ärligt talat ååh äh aa..

Idag var det iaf segt att gå upp.. fof rejält förkyld och hostar sönder hela nätterna.. usch.. mötte iaf bea och kisset vid huset och gick in och hade mediakunskap..sen vidare till svenskan där det var studentmöte och betygsnack.

jag kommer ut.. ja du ellinor du har ju vart lite efter..men kan fu förkalra för mig varför ja markerat lite på din inlämning?
jag; nae varför de..?
lärarn: har du kopierat?
jag : MEN VA! jag kopiee..ja men va fan.. ååh
han skratta iaf åt det så de va ju bra men ja usch.. ja e så lat.. men ett G i betyg blev det iaf.. hade ja ändrat den lilla biten ja kompiera så hade de vart solklart VG.. attans ... jag vill bli smart!

har nyss vart inne i studion med 27 pers till och tagigt klassfoto som vi ska ha på våran studetvagn :)

nu har ja foto.. funderar på att skriva lite i religion har mycket att göra där även i mediekunskap.. usch..

bäst att sätta igång.. HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0