Onsdag / gött med sovmorgon

Hej hej.. idag tog jag mig en go sovmorgon! ja gick upp vid 9 gött gött..just nu sitter jag i skolan och gör ingenting som vanligt.. alla är ju ledia idag förrutom vi 3 or på media..de suger ganska hårt..

mötte iaf hultan och tog samma buss som henne till skolan..

nu har ja betalat in resten av resan till kroatien..men kan fof inte fatta varför jag drömmer mardrömmar om denna resa:( den som ska bli så underbar.

Jag är arg på Tv 3! fy fan!ärligt talat hur kan man göra så!
jag låg och kollade på nån serie tror de va scrubs eller nått så blir det reklam paous..då kommer den där överglada reklamen " vi har så kul med toofifee!! " sen efter den reklam snutten blir hela tvn svart! och rätt var det var så stog the ring bruden där! med håret framför ögonen och utsträckta armar! och går mot tvn! så får man se hennes vidriga ansikte, sen var det tydligen reklam för nån energidryck! va fan! ärligt talat ja kunde ju inte blunda efter jag sett na! ( och ja gillar att sova med tvn på, sätter på timern så den stängs av när ja somnat) men fan kunde man somna då? nej ja såg henne öveerallt när ja blunda! fyy fan tv3! släng er i väggen!

ne nu ska vi snart dra och fika ( tror ja iaf, tyckte ja hörde nått om de där borta :P )

idag blir det även frillesås för min del :) träffa tommy såklart :)

såå hat gött HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0