Måndag/ i skolan på min lediga dag.

Hej hej efter ha legat sjuk hela helgen och bara legat och snytit mig så är ja nu i skolan på min lediga dag. Jag är fortfarande skitförkyld och hostade som fan i morse :(

vilken lättnad, vissa saker vet man är fel och behöver inte göra dem för att veta att det är ett misstag. men nu vill ja gå vidare.

Jaa vad händer idag.. jag tog halv 11 bussen till skolan och mötte cicci och erika.. bea hade sin redovisning i natur ( usch, min är på fredag ) nu sitter jag och erika i datasalen och pluggar.. grymt mycket man har att göra innan denna veckan är slut.

Har även avvecklingsamtal me jurek polack fuck idag halv 4.. vilket jag inte ser fram emot.

nej nu ska ja plugga vidare och snyta mig :P HAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0